Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2007

Σεβασμός και διαχείριση σχολίων, διαδικτυακά

Posted on 11:05 μ.μ. by ΣΠΙΘΑΣ

Διαχείριση σχολίων και σεβασμός των σχολιαστών.

Ο κάθε μπλόγκερ έχει την ευθύνη να εξασφαλιζει, τον σχολιαστή - επισκέπτη του, ανάλογα με τον τρόπο που έχει επιλέξει να παρουσιάζει τα σχόλια.
πχ , Εγώ έχω κόψει τα ανώνυμα, επειδή ήταν απρεπή. Δεν με ενοχλούσε η αντίθετη άποψη από ανώνυμο. ( Αυτό έχει φανεί.)
Κάποιοι μπλόγκερ, έχουν "μετριασμό σχολίων" . Δικαιωμά τους και θα έχουν λόγους .
Το θέμα, είναι αυτό να μην χρησιμοποιείται για παραποίηση της εικόνας του σχολιαστή.
Έχω κάνει σχόλια σε μπλόγκ, που έχουν όλα εμφανισθεί. Έχω κάνει και σχόλια που ο οικοδεσπότης , δεν το έβγαλε. Δεν με πείραξε και πιθανόν, καλό έκανε. Είναι θέμα κρίσης για την εικόνα που θέλει και είδος των σχολίων. Το βρίσκω , λογικό και αναγκαίο για πολλούς . Παράλληλα , όμως διαπίστωσα, όιτ αυτό δεν άλλαζε σε τίποτε την εικόνα της παρουσίασς μου , στο ποστ.

Συνέβη, όμως και να χρησιμοποιείται ο μετριασμός σχολίων κατά το δοκούν, έτσι ώστε παραλείποντας, σχόλια ή εμφανίζοντας με καθυστέρση ημερών, να εμφανίζεται ότι δεν απαντά ο σχολιαστής-επισκέπτης , παραμορφώνοντας την πραγματικότητα.
Το θεωρώ , αντιδεολογικό και ανάρμοστο. Επιπλέον , παρουσιάζεται σχολιαστής που κρίνει σχόλιο μου , χωρίς να έχω δυνατότητα να απάντήσω, την ώρα που θέλω και όχι όταν θέλει ο οικοδεσπότης.;;

Μπράβο μας...
Μα ουδέποτε, πάω σε ποστ , αν δεν προυπάρξει αμοιβαία επιθυμία. Και βέβαια, δεν επιθυμώ να σχολιάζω , για αντιπαράθεση. Συμβαίνει να έχω φύγει , διακριτικά και μετά να ακούω ...διάφορα, πίσω μου.
Τελικά, αν είναι να κρύβει, ο όποιος , με το έτσι θέλω, τα σχόλια μου ή επιλεκτικά να δείχνει τα μισά και μετά μιά ή δυό μέρες, είναι προσβλητικό .

No Response to "Σεβασμός και διαχείριση σχολίων, διαδικτυακά"