Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007

Φιλία....

Posted on 8:51 μ.μ. by ΣΠΙΘΑΣ

"Ο Ζάν- Μάρκ σηκώθηκε να φέρει τό μπουκάλι και δύο ποτήρια......
Το να θυμόμαστε τό παρελθόν μας, τό νά τό κουβαλάμε πάντοτε μαζί μας, είναι ίσως ο αναγκαίος όρος γιά νά διαφυλάξουμε, όπως λέμε, την ακεραιότητα του εγώ μας. Για να μην συρρικνωθεί τό εγώ μας, για να διατηρήσουμε τον όγκο του, πρέπει να ποτίζουμε τις αναμνήσεις σαν τα λουλούδια στη γλάστρα, κι αυτό τό πότισμα απαιτεί τακτική 'επαφή με τους μάρτυρες... τού παρελθόντος, δηλαδή με τους φίλους.


Οι φίλοι είναι ο καθρέφτης μας ΄η μνήμη μας΄
το μόνο που απαιτούμε από αυτούς είναι να γυαλίζουν κάπου κάπου τον καθρέφτη για να μπορούμε να κοιταζόμαστε μέσα..."

(
Μίλαν Κούντερα " Η ταυτότητα")

14 Response to "Φιλία...."

.
gravatar
diVa Says....

Δεν μου αρέσει ο Κούντερα
και δεν πολυ-πιστεύω σε φιλίες
Σε ιερές συμφωνίες πιο πολύ..
Καλές γιορτές δεν λέω ακόμα
(αλλά ένα χαμόγελο διάπλατο να ισορροπήσω το σχόλιο , σου το χαρίζω:-)

.
gravatar
Σπίθας Says....

"..Έχω γίναι τόσο πεσιμιστής, που σήμερα είμαι έτοιμος να προτιμήσω την αλήθεια αντί για την φιλία.."
(Μ.ΚΟΥΝΤ)
Μάλλον συμφωνούμε..:))

.
gravatar
roadartist Says....

Καλές γιορτές σπίθα! Κοντά στους ανθρώπους που αγαπας!

.
gravatar
Σπίθας Says....

Καλές γιορτές και σε σένα: -))
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

.
gravatar
η ψυχη μου το ξερει Says....

Καλά Χριστούγεννα με τις πιο απίθανες ευχές που σε κόντρα των καιρών...ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΕΣ!!!

.
gravatar
Utopia Says....

Κέφια βλέπω!Καλές Γιορτές,και όσο για τις φιλίες θα τα πούμε άλλη φορά!Να περάσεις καλά!:-)

.
gravatar
synas Says....

Καλά σου Χριστούγεννα, χαρμολυπημένε Σπίθα!

.
gravatar
Σπίθας Says....

Σας "παιδεύω" λίγο ...επί καλού.
Μην μου ευχηθείτε στην "γκρίνια"..
του Lucio Dalla (έτσι, όμως τα βλέπω..)
αλλά στη "φιλία", που παρόλα όσα συμβαίνουν, υπάρχει μέσα μας..
Και τα δύο τα "νιώθω"...
Χαρμολύπη..όπως είπε η synas

.
gravatar
Σπίθας Says....

Σας ευχαριστώ όλους σας !!
Καλά μας Χριστούγεννα !

.
gravatar
Utopia Says....

Αν και ζω κάτι δύσκολο τώρα(με μια φίλη),θα μπορούσα να πω πολλά για τη φιλία(ποιός δεν μπορεί άλλωστε;).Όμως θα περιοριστώ στα λόγια του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ:"Στο τέλος θα θυμόμαστε όχι τις λέξεις των εχθρών μας,αλλά τη σιωπή των φίλων μας".
Θα επανέλθω στο θέμα...
Καλή γιορταστική...συνέχεια!

Υ.Γ. Δεν μπορώ τη φλυαρία(θα το΄χεις καταλάβει άλλωστε),γι αυτό ίσως και γίνονται μικρές(;)παρεξηγήσεις!!!

.
gravatar
Σπίθας Says....

Εύχομαι να πάνε όλα καλά (προηγείται η υγεία)...
Δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση, ούτε το είπα για ατιπαράθεση...(το αντίθετο)
θάταν ενδιαφέρον..
Για την φλυαρία...συμφωνώ..:-)

.
gravatar
Utopia Says....

Ο χρόνος...
Άλλοτε σύμμαχος και άλλοτε εχθρός μας...Βοηθός εξ ανάγκης,όμως...

.
gravatar
Σπίθας Says....

..έτσι είναι.
Εκ του αποτελέσματος, σύμμαχος....
στην φιλία μόνο.