Κυριακή, 16 Μαρτίου 2008

Το σ' αγαπώ.

Posted on 2:25 π.μ. by ΣΠΙΘΑΣ

Τα "Σ' αγαπώ", μου


ΑΥΤΟ!



Πρόσκληση απο τον Polsemannen


"Τυρρανία της Μεταμελειας" του Πασκάλ Μπρυκνέρ.

Σελίς 123 λοιπόν "Η ειρηνοποίηση του παρελθόντος".

"...Όμοια με τον δολοφόνο που προσπαθεί να σβήσει τα ίχνη του εγκλήματός του, η Ευρώπη έχει καταπιαστεί με μια μεγάλη αναδρομική μπουγάδα. Στιλβώνει, λειαίνει, καυτηριάζει, αναπλάθει, βαλσαμώνει αρωματίζει:μάρτυρας, το επιχρωματισμένο Άουσβιτς του Ρομπέρτο Μπενίνι στο Η ζωή είναι ωραία, το αποστειρωμένο Παρίσι της Αμελί Πουλαίν.
Ίσως σε λίγο δούμε επιτροπές ενάρετων πολιτών να ζητούν να ξαναβαφτιστούν οι δρόμοι μας, να σβηστούν τα ονόματα των βασιλιάδων, των πριγκίπων, των υπουργών, των διαβολικών στρατιωτικών που έχουν τα χέρια τους βαμένα με αίμα, και τα έχουν όλοι τους.."

Παίρνω την σκυτάλη ...

" Η μελαγχολική δημοκρατία " του Πασκάλ Μπρυκνέρ.


σελ 123, λοιπόν.


" Η μορφή του "φωτισμένου ανθρώπου" παραμένει προτιμότερη από τις καρικατούρες που ζητούν να αποκαταστήσουν τώρα......
Άς υποστηρίξουμε την κουλτούρα γνωρίζοντας καλά ότι δεν αρκεί και ότι μπορεί να ναυαγήσει και να μας αφήσει έρμαιους των εσωτερικών μας διαμόνων.
Είναι άλλωστε τόσο απλοικό να εξυμνούμε το μεγεθός της παραγνωρίζοντας την ανεπαρκειά της !"

Πρόθεση μου , να συνδέσω τις δύο προσκλήσεις, με λεπτή κλωστή, μεταξύ τους. Παρότι φαινομενικά ...διαφορετικές. Δένουν ή όχι ;
Προσκαλώ με την σειρά μου, ιδιαίτερα .. όποιον έχει διάθεση να συνδέσει τα δύο θεματάκια

(Update)..με Ρεμπούτσικα



Και ..."Όσα ξέρω για την αγάπη " του Sir Peter Ustinov

σελιδα 123..


" Ο εραστής θα χαρακτηρίσει ένα σπουργίτι ως ερωδιό.

Για την παντρεμένη γυναίκα ένας ερωδιός είναι ένα σπουργίτι.

Αντίθετα για ένα σοφό το σπουργίτι παραμένει σπουργίτι- και παρεμπιμπτόντως ο σοφός παραμένει και ανύπαντρος."

50 Response to "Το σ' αγαπώ."

.
gravatar
η ψυχη μου το ξερει Says....

Σπίθα μου,καλή σου μέρα!

Τα τραγούδια(εκτός από το πρώτα)τα βρίσκω καταπληκτικά και...αγαπησιάρικα:))

Τώρα,πώς συνδέονται,έστω και φαινομενικά τα δύο θέματα,εγώ ομολογώ δεν το κατάλαβα!Εκτός αν το βιβλίο σου ήταν κι αυτό αισθηματικού περιεχομένου...

φιλάκια πολλά!

.
gravatar
patsiouri Says....

Mια χαρα τις συνέδεσες...εγώ τις προσκλήσεις τις έχω κάνει στόκ!

.
gravatar
Σπίθας Says....

"Άς υποστηρίξουμε την κουλτούρα γνωρίζοντας καλά ότι δεν αρκεί και ότι μπορεί να ναυαγήσει και να μας αφήσει έρμαιους των εσωτερικών μας διαμόνων."
.......................................
Υποστηρίζω, ότι είναι η σύγκρουση δύο αντιθέτων και η συνύπαρξη τους, αυτή που μας, χαρακτηρίζει , επί της ουσίας.
Τα ένστικτα, οι εσωτερικοί μας δαίμονες, το πάθος για τον έρωτα, την αγάπη...και την αναγκαία έκφρασή του.
Και το χρέος, το ατομικό και το κοινωνικό μας, απέναντι στον εαυτό μας και στην κοινωνία.
Καί τα δύο είναι αναγκαία και είναι περίπου, όπως αυτό που λέγεται " ο πολτιτισμός μας απομακρύνει από την φύση μας"
Καλημέρα, καλησπέρα κυρίες μου ;)

@Ψυχή μου, 2/3, σου άρεσαν... καλό το ποσοστό -))

@patsiouri
Στο κομοδίνο, βάλτες τις προσκλήσεις, δίπλα με τα γράμματα, που έχεις....
και περίμενε και την πρόσκληση του γάμου που λέγαμε.. (αν θυμάσαι!)

.
gravatar
Ασκαρδαμυκτί Says....

Σπίθα, πού ήξερες ότι ο Πασκάλ Μπρυκνέρ είναι ο αγαπημένος συγγραφέας της Καντούλας;
Πάντως, άδικα κουράζεσαι διαβάζοντας τόσα βιβλία κι ακούγοντας Πορτοκάλογλου! Ήρθε η ώρα να κάνω μια αποκάλυψη: την Κάντυ την έχασες κι εσύ κι εγώ! Έπεσε στον έρωτα του Βασίλη!

.
gravatar
Σπίθας Says....

Καφέ έπινα με τον βασίλη, ασκαρ..
Και ξέρεις ότι ο βασίλης, δεν ασχολείται με αστικό δίκαιο !
Εσύ που τον ξέρεις τον Μπρύκνερ; Τα παραμύθια του Άντερσεν διαβάζεις, στο ποστ
το γνώρισα το βιβλίο.

.
gravatar
η ψυχη μου το ξερει Says....

Χαχαχα!Συγγνώμη που γελάω,αλλά οι άντρες δε φημίζεστε για την εξυπνάδα σας όσο αφορά στις γυναίκες:))

Εγώ προτείνω να κάνετε ένα νέο μπλογκ με την επωνυμία "Τα θύματα της Καντούλας"!

Και ως μουσική επένδυση να έχετε το τραγούδι-που νομίζω πως ταιριάζει κουτί- "Είμαστε δυο...είμαστε τρεις...είμαστε χίλιοι δεκατρείιιιιις...."

φιλάκια πολλά...παρηγοριάς,Σπίθα μου και πασά μου:)))

.
gravatar
Σπίθας Says....

Εγώ ψυχή μου, δεν είμαι θύμα..ούτε ζηλεύω, όπως ο μπούλης ο ασκαρ!
Δες τον στη φωτό, από μικρός ..φαινόταν!
Κοντεύει να σκάσει από το κακό του!
Ψέμματα, λέει, ρώτα και τον βασίλη..

.
gravatar
diVa Says....

Καλημέρα και Καλή εβδομάδα Σπίθα μου:-)

.
gravatar
Σπίθας Says....

Diva μου, Τι πιό ευχάριστο...για πρωινό Δευτέρας!!
Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα
-))

.
gravatar
desapoin3ison4 Says....

είναι πολύ σημαντικός ο έρωτας Σπίθα.
αυτό το κοινότοπο σκέφτηκα βλέποντας τα βίντεό σου... το δεύτερο ιδιαίτερα μου άρεσε

καλή μέρα και καλή εβδομάδα να έχεις :):)

.
gravatar
Σπίθας Says....

Desapoin3ison4:)
Κοινότυπο, πιθανώς, να είναι, αλλά για κοινότυπους ανθρώπους, μόνο.
Η λέξη "έρωτας" είναι, η ΖΩΗ !
Για όσους θέλουν να ζήσουν και όχι μόνο να επιβιώσουν.
Άλλο επιζώ και άλλο "ζώ". Δεν κομίζω γλαύκα, το ξέρω. Είμαι σίγουρος, ότι και σύ το ξέρεις.
Τα τραγούδια, δεν επιλέχθηκαν τυχαία.
Είναι, θα τολμούσα, να πώ και όλίγον βιωματικά.
Για το δεύτερο τραγούδι;;
-))!
Ωραίο ακούγεται! Το σκέφτεσαι, νά αγγίζει και πραγματικότητες;;!!

Καλή σου μέρα, καλή εβδομάδα...
και καλή άνοιξη, νάχουμε!
:)

.
gravatar
karaflokotsifas Says....

Σπιθα μου σ ευχαριστώ για την
ανταπόκρισή σου.
Τα τραγούδια που διάλεξες ειναι
και τα τρία δυνατά!!!
Ωστόσο αν και το πρώτο μου αρέσει
πάρα πολύ...αν ήμουν γυναίκα και
μου το αφιέρωνες για να μου δείξεις
την αγάπη σου, θα σου έριχνα χυλόπιτα
Το δεύτερο σαφώς ερωτικότερο αλλά...
τα χαλάει στο τέλος το...εσύ δεν εχεις από αυτά....πάλι πίτα!!!
Με το τρίτο όμως...ναι!!!
Δέχομαι!!!! χα!χα!χα!

Καλή μας βδομάδα φίλε!!!

Και πάλι σ ευχαριστώ για την όμορφη μουσική σου

τσίου!!!

.
gravatar
patsiouri Says....

Πως δε θυμάμαι! Είχα κι'άλλη μία σήμερα στο μπλόγκ!

.
gravatar
doctor Says....

Οπτικουακουστική όαση το ποστ σου με τον Μπρυκνέρ headliner να τα δίνει όλα!

doc

.
gravatar
Ευτυχία Says....

καλημέρα σπίθα.Από τα τραγούδια το πρωτο κλασσικό αγαπημένο που σε κάνει να νιώθεις κατι κρύα βράδια πως αφου μπορεις ακόμα ν'αγαπας πολυ θα τη βγαλεις κι απόψε ακόμα κι αν δεν σ'αγαπουν.
Το δευτερο από τα τραγούδια που με ψιλοεκνευρίζουν.
Το τρίτο εξαιρετικά ερωτικό.Υπάρχω μονο όταν είμαι ερωτευμένη.
Οσο για τα κείμενα..συμφωνω μεν,διαφωνω δε .
Σίγουρα και ο ερωτας και το χρεος μας στον εαυτο μας και την κοινωνια ειναι οι 2 σκοποί μας(μου) στη ζωη.Δειχνουν αντιθετοι,ομως δεν ελιναι ακριβως.
Μόνο οταν είμαι ερωτευμένη και καλυμένη συναισθηματικά/ερωτικά απο το αντικείμενο του ερωτα μου μπορω να σκεφτω ήρεμα και να παλέψω για το καλο και το δίκαιο.
Καλό απόγευμα.

.
gravatar
candy's τετραδιάκι Says....

Σπιθακο πραγματι!
Ο Μπρυκνερ ειναι ο αγαπημενος μου!

:)

.
gravatar
Σπίθας Says....

Δύσκολη φάση..(προηγ. ποστ, ζήτησα την κατανοήσή σας) Τώρα ξεκαθάρισαν όλα!!

1.Ο αγαπημένος της Κάντυ, τελικά δεν είμαι ...εγώ!!!
Όύτε ο ασκαρ, ούτε ο βασίλης...αλλά όπως, ομολόγησε(το είδατε, όλοι σας!) είναι ο Μπρυκνέρ !!(άτιμε, δεν θα σε πιάσω..)

2.Στις κοτσυφίνες..δεν αρέσω ! Απ'ότι μούδωσε να καταλάβω, ο κότσυφας, δεν αρέσει ο Μπρυκνέρ, θέλουν μόνο τραγούδια και τσίου (2 χυλόπιτες, ένα "ναί"και ένα "τσίου")..πόρτα, λοιπόν -)

3.Σ'όποια αρέσει το ένα ..τα άλλα τη χαλάνε.(( Πόρτα, λοιπόν! Εξηγούμαι, ότι πάνε πακέτο, όλα ..μαζί.

4. Η patsiouri ...της άρεσαν, όλα, αλλά έτρεξε να μου πεί, ότι έχει και άλλη πρόταση και θα το σκεφτεί !!!

5.kitsosmitsos...
Ναί, χαμός οι προσκλήσεις, χαμός και από χυλόπιτες!!

.
gravatar
Σπίθας Says....

@Doctor

ΟΑΣΗ, το σχόλιο σου, αγαπητέ φίλε :)

Έπιασες, όχι μόνο μιά κλωστή, αλλά όλες τις κλωστές και το χρώμα τους!!
Ευχαριστώ πολύ, αλλά..
(Είσαι παντρεμένος..και έχεις, τρείς γυναίκες που σε λατρεύουν και τις λατρεύεις,εξ ίσου!).

Τα σέβη μου.

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ερατώ
Με λίγη προσπάθεια, ακόμη και θα τα φέρουμε ..στα ίσια τους -))
θα διαβάζουμε, Μπρυκνέρ και θα το ελαφραίνουμε με τα ..τργούδια.
Ίσα βάρκα- ίσα πανιά !!

@ευτυχία
Όταν πέφτει το δεύτερο τραγούδι( που σε χαλάει)..θα ανοίγεις το βιβλίο και θα διαβάζεις! Για ένα τραγούδι..θα τα χαλάσουμε ;;!!

Δύσκολοι καιροί για ..σπίθες!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!

.
gravatar
KitsosMitsos Says....

Την καλύτερη πρόσκληση έστειλες πάντως... Ξέρεις εσύ!
Καλημέρα και ανταποδίδω.

.
gravatar
Σπίθας Says....

Ωραία -)
Έκλεισε η συμφωνία !!
Καλή σου μέρα και.. "εγγύς, γαρ ο καιρός"!

.
gravatar
takis Says....

"...Άς υποστηρίξουμε την κουλτούρα γνωρίζοντας καλά ότι δεν αρκεί και ότι μπορεί να ναυαγήσει και να μας αφήσει έρμαιους των εσωτερικών μας δαιμόνων..."

Δηλ.τι θέλει να πει ο ποιητής εδώ..

τι άλλο χρειαζόμαστε εκτός της κουλτούρας για να μη γίνουμε έρμαιοι των εσωτερικών μας δαιμόνων??..

αμ το άλλο, ναυαγεί η κουλτούρα?
εγω ξέρω οτι μόνο τα καράβια και οι άνθρωποι ξωκείλουν...αλλά η κουλτούρα απο μόνη της?

Μελαγχολεί η δημοκρατία ρε Μπρύκνερ?

ελπίζω να μη μου το συστήσεις και αυτό το βιβλίο...

Για τα τραγούδια καλύτερα να μη σχολιάσω...είναι πολύ ερωτικά για μένα..
συνιστώ Καρρά για αντίδοτο!!..

.
gravatar
takis Says....

Συμπηρωματικά ,
"εσωτερικούς δαίμονες"...
τους φοβάσαι ακόμα εσύ?!..

.
gravatar
Σπίθας Says....

Τάκη μου και Καρρά έχουμε και κάρμινα μπουράνα και την ..λίμνη των κύκνων, και ότι θές, ανάλογα με τα κέφια της στιγμής!
Για να μην σε κουράζω και σε βάζω πάλι να διαβάζεις..άδικος κόπος, με σένα που έμπλεξα !
Ο ποιήτης, λοιπόν λέει.
1."Παρά το γεγονός ότι και τα δύο (κουλτούρα και πολιτική ) προυποθέτουν ένα δημόσιο χώρο εκδηλωσή τους (Χάνα Αρέντ) δεν συμπίπτουν ποτέ και ούτε πρέπει, αλλιώς κινδυνεύουν να αναιρεθούν αμοιβαία"
2."Μας λένε ότι η κουλτούρα μας μυεί στο χιούμορ, στην αυθάδεια. Οι θρησκόληπτοι, όμως της κουλτούρας με Κ κεφαλαίο, έχουν τόσο λίγο χιούμορ μερικές φορές που μας κάνουν να αμφιβάλλουμε για τις θεωρίες τους" !

Εντάξει ή να συνεχίσω -)))
Γι'αυτό , εγώ σου έβαλα, απ'όλα !!
Και κουλτούρα και αυτά που θέλουν, οι εσωτερικοί σου, δαίμονες!
Κάτι για Εμπειρίκο και τα τοιαύτα..δεν είχες , βρε προχτές ;;
Kαι πλάνευες, κορασίδες -)))

.
gravatar
Σπίθας Says....

Τάκη μου, αλίμονο!
Και φυσικά...περισσότερο από όσους, δεν τους γνωρίζουν!
Επειδή, αρκετά με ξέρεις...-)
Αν υποθέτεις, ότι γνωρίζω, αρκετά για αυτούς, έτσι είναι!
Αλλά να τους έλέγξεις, δεν γίνεται!
Αν το κάνεις, τότε, χάνεις την ανθρωπιά σου και "μανιπουλάρεις", ψυχές!
Πατερναλισμός, δηλαδή και εξουσία.
Προτιμώ να μείνω άνθρωπος..και να μαθαίνω, παθαίνοντας, από πάθη -))

.
gravatar
Σπίθας Says....

Θα προσπαθήσω, να κάνω άλλο ένα "πακέτο" επιλογής...για σένα ! Και να το κάνω Update-)

.
gravatar
Ευτυχία Says....

φιλτατε σπιθα,ο Καρας μ'αρεσει κι εμένα πολυ ,και τα τραγούδια του και ο ιδιος.
Οχι ,ομως, οτι δεν είναι ερωτικά οπως δηλωσε ο τακης.Αντιθέτως...
Γιατί ερωτας δεν είναι λουλούδια και πεταλουδίτσες,είναι ξέσπασμα ψυχης.

.
gravatar
Σπίθας Says....

Καλημέρα σου Ιφιγένεια
-)
Χαίρομαι που σ'άρεσαν. Δεν μπορώ μ'ένα τργούδι μόνο, να αποδώσω, νόημα σε μια λέξη ( αγάπη) , που είναι το "όλον", στη ζωή μας.

.
gravatar
Σπίθας Says....

Ευτυχία !
Καλημέρα, ετοιμάζεσαι και σύ για δουλειά!
Μόλις φεύγω και 'γώ-)
Εκτάκτως, προέκυψε...τρέξιμο.
Συμφωνώ, μαζί σου ..για το ξέσπασμα ψυχής, για καρρά εε για πλακίτσα,
τον λέω.."ο δαρμένος σκύλος"..-)
όλο κλαίει, την αγαπάει ..αλλά αυτή άπονη και αχάριστη...αλλά αυτός, εκεί ..κλαψ "σ'αγαπάωω" -)))

.
gravatar
karaflokotsifas Says....

Έκανες προέκταση της ανάρτησης και
έσωσες το κόλπο
Ολες οι κοτσυφίνες ειναι
ερωτευμένες μαζί σου
Μην τρέχεις πίσω από την candy

Καλό απόγευμα!!!

τσίου!!!

.
gravatar
Axis Mundi Says....

όλα πολύ καλά!
και πολύ ωραία δένουν όλα τα παιχνίδια μαζί!
Καλό σαβ/κο

.
gravatar
diVa Says....

Θα συμφωνήσω με το χαρούμενο πετούμενο karaflokotsifa:-)
Καλημέρα Σπίθα μου

.
gravatar
Σπίθας Says....

-)
Diva μου ;;!
Kαλημέρα -)
(λίγο αργοπορημένα, αλλά, λείπω συχνά..)
Χαίρομαι, αν σ' άρεσε, κάτι.
:)

.
gravatar
Σπίθας Says....

Το Update, έγινε ύστερα από "απαίτηση" της "κρυφής μου αδυναμίας" !
Τι να κάνω, με... απείλησε!!
(προηγ. ποστ, τελευταίο σχόλιο)
Αλλά μην το κάνουμε, θέμα, μέχρι να λυθεί και από την εκκλησία και προχωρήσουμε!
Γι'αυτό, δεν παντρεύομαι. Όχι γιατί είμαι σοφός!

.
gravatar
βασίλης Says....

Τηε Ρεμπούτσικα και της Θεοδωρίδου είναι Το αγαπημένο μου τραγούδι. Να είσαι καλά Σπίθα.

.
gravatar
karaflokotsifas Says....

Σπίθαααααααααααααααααα!!!!!

που είσαι μωρέεεεεεεε???


χαχαχαχαχα

τσιου!!!!

.
gravatar
η ψυχη μου το ξερει Says....

Πέρασα να σου ευχηθώ να έχεις ένα όμορφο,ξεκούραστο,ερωτικό και χαμογελαστό σαββατοκύριακο:))

φιλιά,Σπιθάκο μου!

.
gravatar
Σπίθας Says....

@Βασίλη , χαίρομαι -)

Νάσαι καλά και καλό σ/κ !
(πρόσεχε και λίγο τον ..ασκαρ, σαν να ρετάρει μερικές φορές.Εσένα σ'ακούει!)

@Κότσυφα μου, εδώ είμαι , κοντά σας -)
Και ακούω τα ωραία τσίου , τσίου ..σου !

.
gravatar
Σπίθας Says....

Νάσαι καλά, ψυχή μου !
Αν δεν είναι ερωτικό, σίγουρα, θα κοιτάξω νάναι ..ξεκούραστο -)
Καλό Σ/Κ.
-)

.
gravatar
barb michelen Says....

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

.
gravatar
η ψυχη μου το ξερει Says....

Σπίθα μου,καλησπέρα και καλό μήνα!!!

Είναι όμορφα εκεί έξω:)) Είμαι όμως σίγουρη ότι το ξέρεις ήδη ;))

φιλιά:)

.
gravatar
Σπίθας Says....

Αμάλθεια ...Καλό μήνα !
Νιού λούκ;; -)

Καλό μήνα... ψυχούλα μου-)
Μέσα ή έξω,
ψυχή μου....τα ίδια είναι.

.
gravatar
karaflokotsifas Says....

Καλο μήνα Σπίθα
ελπίζω όλα να ειναι
καλά φίλε μου

τσίου!!!

.
gravatar
Ερατώ Says....

Καλό μήνα!Το εύχομαι σήμερα ως εγγύηση πως η ευχή είναι αυθεντική και όχι πρωταπριλιάτικη!