Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

ΑΝΤΟΥΑΝ ΕΞΥΠΕΡΥ

Posted on Ιουνίου 28, 2009 by ΣΠΙΘΑΣ


πιστεύω ό,τι είναι σε αποστολή.

- Γράψτε του ότι θέλετε σε αυτό το post.
- Θα σας απαντήσει στην πρώτη ευκαιρία, μόλις επιστρέψει.

Απλά έκανα hijack το username του. Με άφησε με το δύσκολο καθήκον να σας μορφώσω μουσικά. Του απάντησα πως θα κάνω ότι μπορώ και αυτό ήταν το αποτέλεσμα.


Γιώργος Θαλάσσης


...και μια βόλτα στο "Ποτάμι"




Ο μικρός πρίγκηπας ανέβηκε σ'ένα ψηλό βουνό...

- " Καλημέρα " είπε στην τύχη.
" Καλημέρα...καλημέρα...καλημέρα..." απάντησε ο αντίλαλος.

- " Πoιοί είστε ; " είπε ο μικρός πρίγκηπας.

" Ποιοί είστε...ποιοί είστε...ποιοί είστε..." απάντησε ο αντίλαλος.

- " Άς γίνουμε φίλοι, είμαι μόνος ", είπε.

" Είμαι μόνος...είμαι μόνος...είμαι μόνος..." απάντησε ο αντίλαλος .

Παράξενος πλανήτης ! σκέφτηκε τότε.
- Είναι κατάξερος, κοφτερός και τελείως αλμυρός.
- Και οι άνθρωποι δεν έχουν φαντασία. Ξαναλένε ό,τι τους πεις.

- Στον τόπο μου είχα ένα λουλούδι : πάντα μιλούσε πρώτο...




Ο Μικρός Πρίγκηπας
ΑΝΤΟΥΑΝ ΝΤΕ ΣΑΙΝΤ - ΕΞΙΠΕΡΙ