Κυριακή, 26 Ιουλίου 2009

Η Ανανεωτική Πτέρυγα ενάντια στην απωθητική εικόνα της διαμάχης για λειτουργικά ζητήματα και στις προσωπικές αντιπαραθέσεις, ερήμην της πολιτικής.

Posted on 1:43 π.μ. by ΣΠΙΘΑΣ

Εκεί όπου ο δρόμος είναι σκοτεινός Στελεχοδικεία στο ΣΥΡΙΖΑ

Και η θέση είναι μουσκεμένη Ο "πατέρας" και ο "υιός"


Εκεί που το όπλο είναι οπλισμένο Τρίτος στο ευρωψ/δέλτιο
και η σφαίρα κρύα "εκτός" ο Δ.Παπαδημούλης!!



Εκεί που τα μίλια είναι
σημαδεμένα από αίμα και χρυσάφι

Θα σε συναντήσω
πιο κάτω σ'αυτόν τον δρόμο

Εχω ένα τραγούδι να τραγουδήσω, Συγκλονιστική εκδήλωση
να με κρατήσει ζεστό της ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
και Θα σε συναντήσω
πιο κάτω σ'αυτόν τον δρόμο


Εχω βρεθεί έξω στην έρημο
κάθησα όσο όφειλα να κάτσω

Ψάχνοντας μέσα στην σκόνη Η αλαζονεία του ηττημένου
γυρεύοντας κάποιο σημάδι
Αν υπάρχει κάποιο φώς πιο πέρα

Φίλε μου δεν ξέρω ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
αλλά έχω αυτόν τον πυρετό
που καίει μέσα στην ψυχή μου

Οπότε ας δεχόμαστε τις καλές στιγμές

όπως μας έρχονται

Και Θα σε συναντήσω
πιο κάτω σ'αυτόν τον δρόμο
Απο-Χαιρετισμοί συντρόφων


Bruce Sprinsteen - Further on(up the road)