Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

Φ. Κουβέλης: Απόκρουση της νεοφιλελεύθερης πολιτικής

Posted on 10:53 π.μ. by ΣΠΙΘΑΣ

Η ΑΥΓΗ

Ημερομηνία δημοσίευσης: 01/10/2009

Περιοδεία στην Εθνική Ασφαλιστική πραγματοποίησε χθες ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ στην Β' Αθηνών, Φώτης Κουβέλης, επαναλαμβάνοντας τη σταθερή θέση του σχήματος να παραμείνει η Εθνική Ασφαλιστική στην Εθνική Τράπεζα, για την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ διεκδικεί να ανακτήσει το Δημόσιο το πλειοψηφικό πακέτο.

Υπενθύμισε τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τους τρεις δημόσιους πυλώνες που θα ασκούν από κοινού την χρηματοπιστωτική πολιτική για τη στήριξη της μικρής και μεσαίας επιχειρήσεις, αλλά και την τόνωση της αγοράς.

Μίλησε για το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για ένα πρόγραμμα "κοινωνικής αλληλεγγύης και προστασίας". Κάλεσε τους εργαζόμενους να ψηφίσουν τον ΣΥΡΙΖΑ, υπογραμμίζοντας ότι "με τους αγώνες του μέσα στη Βουλή αλλά και στην κοινωνία είναι η υπεύθυνη πολιτική δύναμη που διεκδικεί δρόμους διεξόδου και προοδευτικές ρυθμίσεις προς όφελος των πολιτών και της κοινωνίας, αλλά και δύναμη απόκρουσης της νεοφιλελεύθερης συντηρητικής πολιτικής".


Σχολιάζοντας το πρόγραμμα της Ν.Δ. υποστήριξε ότι: "για άλλη μια φορά απειλεί την κοινωνία με σκληρότερα μέτρα", ενώ χαρακτήρισε γενικό και αόριστο το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ.


Εξάλλου, συμπλήρωσε, "τα προγράμματα κρίνονται στην εφαρμογή τους, απαιτούν ρήξεις και βαθιές τομές, γιατί η κοινωνία και η οικονομία δεν είναι ουδέτερα μεγέθη".

14 Response to "Φ. Κουβέλης: Απόκρουση της νεοφιλελεύθερης πολιτικής"

.
gravatar
redteam Says....

ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΠΕΣ

Δήλωση υπέρ της συνεργασίας του ΠΑΣΟΚ με τον Συνασπισμό έκανε την Πέμπτη, μιλώντας αποκλειστικά στο MEGA, ο Λεωνίδας Κύρκος.
«Φτάσαμε σε κρίσιμο σημείο. Όσοι πιστεύουν ότι μπορεί να ανοίξει ένας δρόμος προς τη συνάντηση των δύο μεγάλων προοδευτικών ρευμάτων της ελληνικής πολιτικής ζωής, ας ενθαρρύνουν τις πρωτοβουλίες που εκδηλώνονται σε αυτή την κατεύθυνση» σημείωσε.
Και πρόσθεσε: «Τα πράγματα είναι ωριμότερα απ’ όσο ποτέ άλλοτε. Η ιστορία δεν θα δικαιολογήσει ούτε δισταγμούς ούτε αντιδράσεις. Για άλλη μια φορά το πρόταγμα είναι: Τόλμη, περισσότερη τόλμη».

.
gravatar
redteam Says....

Δηλαδή Ο Λεωνίδας μας καλεί να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ:"Όσοι πιστεύουν ότι μπορεί να ανοίξει ένας δρόμος προς τη συνάντηση των δύο μεγάλων προοδευτικών ρευμάτων της ελληνικής πολιτικής ζωής, ας ενθαρρύνουν τις πρωτοβουλίες που εκδηλώνονται σε αυτή την κατεύθυνση"

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ redteam
???
Ωραίος δημοκράτης είσαι:))

ΕΣΥ εδώ έχεις φέρει, καταστατικά, μπροσούρες, θεωρίες,μιλάς ελεύθερα.!!!
Σε λογόκρινα;

Σημειωτέον, δεν έχει τύχει, να ποστάρω ή να κρίνω άποψη του σεβαστού Λ. Κύρκου.Τουλάχιστον, έχω μάθει να σέβομαι κάποιες απόψεις, ανθρώπων που έχουν αγωνιστεί και αν μη τι άλλο να υπερασπίζομαι το δικαίωμα τους να εκφράζονται.

Απέχω του δικαιώματος να κρίνω εγώ τον Λ. Κύρκο. Υπάρχουν όρια, που πολλές φορές έχουν ξεπεραστεί.
Έχω αντιδράσει, όταν προσπάθησαν να του αφαιρέσουν τον λόγο!! Δεν έχω κρίνει απόψεις του.

Επί αυτών που ΠΟΣΤΑΡΩ θα αναφέρεσαι!!

Το μπλογκ δεν είναι μηχάνημα που ρίχνεις "ερώτηση" και σου βγάζει "απάντηση".Τι είμαι η "Βικιπαίδεια"??

Ειρήσθω εν παρόδω, αν και δεν έχω σχολιάσει ποτέ απόψεις του Λ. Κύρκου, εσύ τον παρερμηνεύεις και παραποιείς, προβοκάροντας, νομίζω.

Έχουμε εκλογές και φηφίζω ΣΥΡΙΖΑ!!
Ταυτόχρονα πόσταρα σαφή άποψη του Φώτη Κουβέλη. Δεν την διάβασες???

"ενώ χαρακτήρισε γενικό και αόριστο το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ."
................................

"Κοντά στο νου και η γνώση", redteam.
Μιλώ για την ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
1) Διάβασε τα σχετικά με το θέμα ποστ μου.ΣΤο πρηγούμενο ποστ μου και το **σχόλιο μου, που αναφέρεται στα χάσματα και στα κενά της σκέψης (σου ?)

***"mind the GAP "!
Το πρόσεξες ή δεν βλέπεις ή θα κάνω μαθήματα και θα μεταφράζω;

Για απλές απαντήσεις ας αρκεστώ στα παρακάτω.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

... Αναφερόμενος στην πρόταση του Λεωνίδα Κύρκου για συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, ο κ. ΚΟΥΒΕΛΗΣ είπε ότι:
**"Σήμερα απουσιάζουν οι προϋποθέσεις για ειλικρινή διάλογο με το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης**

σημειώνοντας πάντως ότι αντιλαμβάνεται την αγωνία και τον προβληματισμό του κ. Κύρκου."
............

21 Σεπτεμβρίου 2009

Ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β Περιφέρεια Αθήνας, σε συνέντευξή του στον REAL FM και αναφερόμενος στο θέμα των συνεργασιών, τόνισε ότι η προγραμματική πρόταση του κόμματός του είναι **διαφορετική απ' αυτή του ΠΑΣΟΚ."**

"Εμείς προτάσσουμε την κοινωνική προστασία και αλληλεγγύη και τις βαθιές τομές για τη στήριξη των εργαζομένων.."
.............
3)
7 Ιουλίου 2009"Κοινή δράση της δημοκρατικής αντιπολίτευσης στα θέματα:
Ασφάλειας και μετανάστευσης.


..............
Δ.ΜΑΡΩΝΙΤΗΣ
Μαύρο χιούμορ

"με όσα δοκιμάζουν τελευταία τον χώρο της ανανεωτικής Αριστεράς, η οποία σημάδεψε ανεξίτηλα τη ζωή μας, μπορούν να προσφύγουν σε κάποιες χαλαρές λύσεις..ίσως βοηθήσει να σκάσει λίγο το χείλι μας.
Ο άγνωστός μου μέχρι στιγμής, Συμεών Τσακίρης, το στεγάζει στις εκδόσεις του «Εντευκτηρίου»,.....
Ο νεολογικός και σαρκαστικός τίτλος του (ταχαρτοικίδια ) περιπαίζει, υποθέτω, τα κατοικίδια γραφτά όλων μας.
Πόνημα προκλητικά παραβατικό..

...συστατικά παραδείγματα.

α) Το πρώτο ευθαρσώς αποφαίνεται:
"ο σκύλος ο δεμένος με λουρί, μόνο παράφωνα μπορεί να γαβγίσει"
προτείνεται ως προεκλογική δήλωση όσων αισθάνονται δεμένοι χειροπόδαρα.

ΣΠΙΘΑΣ:
Είσαι δεμένος με φαντασιώσεις, redteam!!
.............................
β) Το δεύτερο, εξίσου στιγμικό και ακαριαίο, επιγράφεται ποίημα, και απολογείται ευπρεπώς:

"όχι, δεν είμαι μυθιστόρημα/λυπάμαι·"

**Σπίθας, είπε
"όχι δεν θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ/ λυπάμαι"!


...
γ) "οι κακές οι γλώσσες/προστατεύονται από δόντια/που αργά ή γρήγορα/θα τις δαγκώσουν//
προτείνω τυροκαυτερή της γιαγιάς, απευθύνεται εις εαυτόν."
................................

** Σπίθας είπε
Δοκίμασε τυροκαυτερή, redteam!!

.
gravatar
Zaphod Says....

Καλα, αυτα τα λεει ο Κυρκος εδω και 20 χρόνια!


Μπας και θέλει να γίνει προεδρος της Δημοκρατιας στα γεραματα;

χεχεχε

.
gravatar
redteam Says....

Αλλο Δημοκρατία και άλλο "ρεμπέτ ασκερ". Η Δημοκρατία προϋποθέτει να σέβεσαι τα μέλη ενός κόμματος που έχουν αποφασίσει διαφορετικά και όχι να υπονομεύεις την προσπάθειά τους τρεις ημέρες πριν τις κάλπες. Εάν αυτό το θεωρείς εσύ Δημοκρατία, καλώς. Εγώ το θεωρώ προβοκάτσια ακόμη και κατά του ΣΥΝ όχι μόνο του ΣΥΡΙΖΑ. Τον Ιούνιο ο Λεωνίδας απέφυγε να κάνει δήλωση υπερψήφισης. Τώρα έκανε ένα βήμα παραπάνω. Ζητά να καταψηφίσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή τη χάρη δεν θα του την κάνουμε. Δυστυχώς ούτε στα γεραμάτά του δεν διαφύλαξε την υστεροφημία του κάνοντας το χατίρι των μεγαλοεκδοτών του MEGA.

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ Zaphod
Προφανώς και δεν έχει ιδιοτελείς σκοπούς, έτσι;

Είναι απρέπεια κατ΄αρχήν να μιλάμε για "προβοκάτσια".
Έχει τις απόψεις του.

Είναι, σύνηθες, όμως στο χώρο της αριστεράς να λοιδωρείται και να χλεύαζεται οποιαδήποτε άποψη απομακρύνεται από την "κομματική γραμμή" και να εξεγείρονται τα επαναστατικά μας ιερά και όσια, και να οι ονοματοδοσίες, και δώστου οι προβοκάτσιες, και οι συνωμοσιολογίες.

Τα ίδια, ακριβώς δεν έλεγαν για τον Μιχάλη Παπαγιαννάκη;

Νομίζω, αν μου επιτρέπεται να δώσω μια εξήγηση, εφράζει μια πολιτική άποψη που προσπαθεί να απομακρύνει την αριστερά και τον ΣΥΡΙΖΑ από αριστερίστικες νοοτροπίες, όπως αυτή του redteam.
π.χ ή της Κ.Ο.Ε, ας πούμε.

Αυτή είναι η δική μου προσωπική εξήγηση.

Δεν θα μπούμε σε μια λογική να αναπτύξουμε τις κοσμοθεωρίες μας, περαιτέρω, αυτή την στιγμή.

Και εν τέλει..
Γιατί έχει κάποιος το δικαίωμα να λέει είμαι "αριστερός" και ψηφίζω μ-λ Κ.Κ.Ε ή λ-μ Κ.Κ.Ε και αυτός δεν είναι προβοκάτορας;

Αλλά με μεγάλη ευκολία να χαρακτηρίζεται προβοκατόρικη μια άποψη που είναι μέσα στα πλαίσια μιας ανοικτής αναζήτησης για την τακτική ή στρατηγική επιλογή της Ανανεωτικής Αριστεράς;

Η Αριστερά έχει στην ελλάδα 30 πολιτικούς σχηματισμούς και ο καθένας του εκφράζει την πολτική του άποψη.
Ολοι προβοκάτορες είναι;
Αν έχω αντίθετη άποψη με τις δογματικές τους αντιλήψεις και ιδεοληψίες, τότε εγώ έχω το δικαίωμα να τους αντιπαρατεθώ με αυτό τον χαρακτηρισμό;

Αναρωτιέμαι, λοιπόν, αν κάποιος άλλος έχει δικαίωμα να εκφράσει μία άποψη που συζητιέται και απασχολεί την κοινωνία, όπως αυτή με το τι θα γίνει...μετά, ας πούμε.

Να κάνουμε και μια δημοσκόπηση να δούμε πόσοι θέλουνε επανάσταση εδώ και τώρα στην ελλάδα.

Το θέμα των συνεργασιών, έχει μεγάλη σημασία και είναι από τα πρωτεύοντα που απασχολούν την αριστερά που ενδιαφέρεται για την προάσπιση των αδυνάτων.

Και βέβαια, δεν είναι καθόλου απλό, ούτε εύκολο.
Αλλά να μην το βάζουμε, κάτω από το χαλί με το πρόσχημα μιας αφηρημένης αριστεροσύνης..

Λόγους θα βγάζω;
Αυτά δεν είναι αυτονόητα??

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ redteam

Πάλι τα ίδια;
Πόσες φορές έχουμε συζητήσει γι΄αυτό το θέμα??
!!!

Πόσες φορές, έχουμε πει, "όχι στον άκρατο κυβερνητισμό- όχι στην εκχώρηση της αυτονομίας μας" στο όνομα μιας χ συνεργασίας??

***Δεν υπάρχουν οι προυποθέσεις, αυτή τη στιγμή και χρειάζονται μεταρρυθμίσεις σε μια προοδευτική κατεύθυνση και κοινωνικοί ανασχηματισμοί...και μόνο με "προγραμματικές συμφωνίες ...

Μα τζάμπα και στον αέρα, δεν γίνεται να συζητάμε..
Φροντιστήριο ξένων γλωσσών θα ανοίξουμε, ρε συντρόφια;

.
gravatar
Σπίθας Says....

Δηλαδή πόσες αναρτήσεις να ποστάρω μ' αυτά τα ζητήματα;
Δες στις ετικέτες.
Τουλάχιστον 30, με δεκάδες σχόλια, επεξηγήσεις και παραπομπές.

Φταίω, τώρα να ανεβάσω κι΄άλλη που να λέει, πάλι τα ίδια και αναλυτικά??

Κάθε πρωϊ και μετά τις εκλογές θα ανεβάζω ποστ, με σχετικό θέμα.

Έτσι, σαν πρωϊνιάτικη προσευχή, δηλαδή!!

.
gravatar
redteam Says....

Σπίθα επειδή αναφέρεσαι συνέχεια στην ΚΟΕ, έχω την τιμή να συνεργάζομαι με συντρόφους από αυτή τη συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ τώρα προεκλογικά. Προχθές μάλιστα σχολιάζαμε τα απίστευτα 10λεπτα του ΕΕΚ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και γελάγαμε με το ότι ο ένας ζήταγε "κατάργηση των απολύσεων", ο άλλος 1400 ευρώ κατώτατο μισθό και ο άλλος, κάνοντας προφανώς ρελάνς, 1500 ευρώ. Μήπως είσαι λίγο διγματικά προσανατολισμένος κατά της ΚΟΕ, ακούγοντας ορισμενους από τον ΣΥΝ που συνεχώς "προβοκάρουν";

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ redteam
Μα αυτό ακριβώς, δεν εξηγούσα πιο πάνω;

Έχω το δικαίωμα να κατηγορώ π.χ την Κ.Ο.Ε.

Άλλωστε, άλλοι πρόσφατα επιτέθηκαν στην Κ.Ο.Ε, σε μπλογκ και έκαν σχετικό σχόλιο!!

Στο οποίο έλεγα, ότι "αναφέρεται στην ανακοίνωση της (αυτής για τους λόγους της αποχώρησης, λόγω της μη πλουραλιστικής εκπροσώπησης)με τη λέξη "εχθρός" για την Ανανεωτική Πτέρυγα...

Έλεγα, λοιπόν, ότι δεν είναι της παρούσης, επίσης δεν ισχυρίζομαι ότι έχουν άδικο..

Αλλά διαφωνώ με την λέξη "εχθρός".
Εγώ δεν τους θεωρώ εχθρούς.
Αυτοί γιατί κρίνουν εθρική την πολιτική μου θέση.

Να πας να δεις τα σχόλια μου σε σχετικό μπλογκ..( το γνωρίζεις)

Λοιπόν, που βλέπεις, τον λεγόμενο δογματισμό μου;
Επειδή δεν ασπάζομαι τις απόψεις τους;

Τον πολιτικό χώρο που ανήκω, τον έχω επιλέξει και τόχω ξαναπεί, αυτά που υπερσπίζομαι είναι οι βασικές στρατηγικές επιλογές του.

Τα υπόλοιπα είναι...
"σε αντιπαράθεση να βρισκόμαστε"
και δεν είμαι διατεθειμένος.
Το ξέρεις.

.
gravatar
redteam Says....

Είπα για δογματισμό γιατί τους αναφέρεις συνεχώς ως αριστεριστές. Το είπε ο Λεωνίδας το καλοκαίρι για τον ΣΥΡΙΖΑ, μην το επαναλαμβάνεις και εσύ. Αλλωστε και το Die Linke στη Γερμανία σε όλο τον ευρωπαϊκό αστικό Τύπο αναφέρεται ως ακροαριστερό κόμμα. Ξέρω ότι είσαι με την Αριστερά, που δεν πολυσυμπαθώ αλλά τη θέλω να είναι μαζί, που θα "κρατάει τα μπόσικα". Εγώ θέλω να ανατρέπει το σκηνικό, όπως το έκανε, έστω και δημοσκοπικά, πέρυσι. Είναι νομίζω μια θεμελιώδης διαφορά. Γι' αυτό και διαφωνώ με πολλούς από την Ανανεωτική Πτέρυγα που εμφανίστηκαν στα κανάλια στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο και ακολουθούσαν την τακτική "το ΠΑΣΟΚ κλείδωσε την αυτοδυναμία, δώστε τώρα κάτι και σε μας". Τακτική του 1996 που δεν συγκινεί πλεόν κανένα. Η θα πάς παλικαρίσια με τη στάση που κράτησες ως αντιπολίτευση τα 5,5 χρόνια απέναντι στη Δεξιά, ή θα κλαίς για μια ψήφο οίκτου. Στο δεύτερο μου έρχεται αναγούλα, και δεν ταιριάζει στην Αριστερά.

.
gravatar
Σπίθας Says....

Είπες

.."κρατάει τα μπόσικα".(1)

Γι' αυτό και διαφωνώ με πολλούς από την Ανανεωτική Πτέρυγα που εμφανίστηκαν στα κανάλια στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο και ακολουθούσαν την τακτική

(2)"το ΠΑΣΟΚ κλείδωσε την αυτοδυναμία, δώστε τώρα κάτι και σε μας". Τακτική του 1996 που δεν συγκινεί πλεόν κανένα.

(3)Η θα πάς παλικαρίσια με τη στάση που κράτησες ως αντιπολίτευση τα 5,5 χρόνια απέναντι στη Δεξιά, ή θα κλαίς για μια ψήφο οίκτου.

Στο δεύτερο μου έρχεται αναγούλα, και δεν ταιριάζει στην Αριστερά.
.................................


Σπίθας.

Αν δεις το προ-προγούμενο ποστ που έχω κάνει και πρόβλεψη, τότε θα δείς τις απόψεις μου.

Σ΄αυτό που έχω λινκ Zaphod.

Εδώ, έχω ξαναπεί, εκφράζω τις απόψεις που ενστερνίζομαι και δεν έχω αναφέρει, τίποτε, από όσα σχολίασες.

Υποστηρίζω το συλλογικό μου σχήμα, τον πολιτικό μου χώρο, αλλά έχω και τις προσωπικές μου απόψεις.

Δεν μπορώ να παρακολουθώ ή να ερμηνεύω τις δηλώσεις του κάθε συντρόφου ή των πρηγουμένων αρχηγών ή φίλων προσκείμενους στο ΣΥΡΙΖΑ.

Ο καθένας μας έχει το προσωπικό του μερίδιο ευθύνης.

Στις αποφάσεις του κόμματος, εκεί παίρνω τις θέσεις μου.

Σε προσωοικές δηλώσεις, δεν θα μπορούσα, ακόμη και εκπρόσωπος τύπου να ήμουν.

Πάντως, αυτά που λες, εδώ δεν είναι γραμμένα, επίσης μην μου χρεώνεις και τις προσωπικές απόψεις στελεχών που δεν γνωρίζω.

Αρκετά μου σούρνεις, γι΄αυτά που εγώ πρεσβεύω και υποστηρίζω:)

Φτάνουν, αυτά.
Δεν μου έχεις καταλογίσει και λίγα:)

Επί των λόγων μου και σ΄ότι με αφορά στις συλλογικές γραμμές και με το επιμεριζόμενο, δίκαια, όμως μερίδιο ευθύνης μου!

Να είσαι δίκαιος και έντιμος.
Εγώ μαζί σου μιλάω.

***Δέχομαι, την κριτική για τις απόψεις τις συλλογικές, αλλά βάλε και εσύ τα όρια που μου αναλογούν.

Μην κάνεις παιχνίδια τακτικισμών.
Ξέρεις τις απόψεις μου. Οφείλεις να τις έχεις αντιληφθεί.

Μην παίζεις στην πλάτη μου, με απόψεις που δεν είναι στη δική μου υποχρέωση, ούτε δικαιούμαι να τις κρίνω.

.
gravatar
Zaphod Says....

Οπως και να εχει ειναι αυτοκτονικη κίνηση πολιτικα να μιλας για συνεργασια 2 μερες πριν της εκλογες, και ειδικα και προνομιακα με ενα μονο κομμα, το οποιο βαφτιζεις και "προοδευτικο" (ε;!;).

Επιμενω οι συνεργασιες καθοριζονται μετα την καλπη και οχι πριν, διοτι αν καθοριζοντουσαν απο πριν θα επρεπε να κατεβεις με κοινο ψηφοδελτιο

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ Zaphod
Δεν έπρεπε να την κάνει.
Αν αυτό θέλετε να ακούσετε, δεν έχω πρόβλημα.
Έχει ήδη διαφανεί, από τα σχόλια μου
και ελπίζω να μου αναγνωρίζεται ότι δεν αρέσκομαι σε επιθέσεις εναντίων προσωποποιημένων πολιτικών θέσεων.

Έχω κάνει, βέβαια, όταν αυτές αφορούν θέσεις που εκφράζονται από πρόσωπα που έχουν θεσμική ιδιότητα.

Δεν συμφωνώ, ότι ούτε σε επίπεδο τακτικής.
Αλλά και σε άλλη θεωρητική βάση δεν έχουν εξεταστεί, οι συνθήκες-προυποθέσεις και αν υπάρχουν ή υπάρξουν στο μελλον.

Τώρα, όμως, όχι.