Τετάρτη, 20 Μαΐου 2009

Καμμιά ψήφος χαμένη...

Posted on 5:52 μ.μ. by ΣΠΙΘΑΣ

Ψήφος καμμιά χαμένη

Η ψήφος που σας έδινα
σας έπεφτε απ' τα χέρια,
στην πλάτη με χτυπούσατε
με κοφτερά μαχαίρια.

Ελπίδα και συναίσθημα
άρωμα και συμπόνοια.
Μα τα ξεχάσατε αυτά,
περνώντας στα σαλόνια.

Πετάξατε και το χαρτί
της ψήφου το δελτίο.
Απόδειξη τώρα καμμιά,
άσχημο...
Μα και φτηνό αστείο!

Σας έδωσα και το ξίφος μου
για να μην είστε μόνοι
Μόνος μου το έφτιαξα
σ' ένα καυτό αμόνι.

Το ξίφος και την ψήφο μου
τη θέλατε...
μόνο για το "τιμόνι"!

"Ψήφος καμμιά χαμένη...; "

Και εσείς;
Για δες... τι κάνατε.
Μόνους μας αφήσατε.
Έτσι!
Χωρίς καμμιά συγγνώμη.

Ακόμη μια φορά,
"Καμμιά ψήφος χαμένη"
Για πολλοστή φορά:
" Εις την μετάφραση, χαμένοι"

( Σπίθας, 20 / 05/2009)

Υ.Γ.
Σας δίνω αυτό που θέλετε.
"την ψήφο" μου,
Μα, με τον δικό μου τρόπο.

Τα ποσοστά σας τ' αγνοώ
και μην σας πιάνει ο πόνος.

Το ξίφος μου;
Προς το παρόν ζεσταίνεται
δίπλα από τ' αμόνι.


10 Response to "Καμμιά ψήφος χαμένη..."

.
gravatar
Hades Says....

Τελικώς το ηθικό δίδαγμα είναι να προσέχουμε που πάμε και την δίνουμε... :):)
Έχεις ρέντα εσχάτως πάντως...

.
gravatar
Σπίθας Says....

Ακριβώς., hades

1. Mε περίσκεψη και χωρίς εκ των υστέρων να μοιρολογούμε.
2. Να μην ακούμε αυτά που μας λένε, (τα έχουμε ξανακούσει), αλλά αυτοί να ακούσουν μερικά απλά πράγματα που λέμε εμείς και τα ξεχνάμε όταν αρχίζουν οι κοκορομαχίες. Ήδη έχουμε παραταχθεί και συσταθεί παρά των κομμάτων λες και δεν είμαστε πολίτες αλλά στρατιωτάκια.

3. Ρέντα έχω;
Λάθος, Hades.
Οι μεγάλοι "παίκτες" φορμάρονται στους τελικούς και όχι στα προκριματικά:)
Ακόμη έχουμε καιρό μέχρι τον τελικό:)

.
gravatar
pølsemannen Says....

Ωραιότατον, όμως εκ του αποτελέσματος, πόσοι ΕΛ βάζουν το ακατοίκητο να σκεφτεί και να φτάσουν σε αυτά τα προφανή συμπεράσματα;

.
gravatar
Σπίθας Says....

@ pølsemannen
Δεν δύναμαι να δω πέραν των προφανών, αγαπητέ!
Οι ΕΛ, που έχουν το προνόμιο να το έχουν ακατοίκητο είναι γιατί ασχολούνται με τα υπεράνω της κράνας,
Τα υψηλά και μεγάλα ιδεώδη:)

.
gravatar
takis Says....

Ελπίζω να βρίσκομαι σε καμιά κορυφογραμή την 7 Ιουνίου...

"χέσε ψηλά και αγνάντευε"
που λένε

.
gravatar
Αστερόεσσα Says....

"Η ψήφος που σας έδινα
σας έπεφτε απ' τα χέρια
"

Nαι. Αλλά έλα μου που κάποια χέρια είναι μαχαίρια και κάποιων τα προσκλητήρια θα πέσουν απ' τα χέρια...

.
gravatar
Σπίθας Says....

Χρόνια πολλά και καλά, Ελένη!
Εύχομαι υγεία, πρώτα απ΄όλα:)
Και τα λεφτά καλά είναι, δεν λέω...

.
gravatar
akrat Says....

που είναι η ψήφος μου?????????
που είναι η ψήφος μου?????????
δεν την μπανίζω...

.
gravatar
Σπίθας Says....

Δεν την έχουν στη βιτρίνα, Αkrat.
Αλλά θα την βρούμε κι'ας είναι στην άκρη και στην γωνία, μην ανησυχείς:)
Δεν βγαίνει, φάτσα -κάρτα στην τηλεόραση, αλλά σιγά τα ωά.
Αυτό είναι το πρόβλημα;

.
gravatar
phlou...flis Says....

Ψήφος ή ψόφος. Εκδρομή καλύτερα, απόδραση στο μέλλον